Pozitia nr.1


Nu va oripilati! Este ceea ce am citit pe un baner in care apareau USL-isti! Pozitia nr.1, e adevarat ca se specifica , pe buletinul de vot! Nu am inteles de ce aceasta specificare daca oricum vor iesi invingatori cu 80%! De aceea , m-am gandit si eu ca omul! Si m-am uitat in Kama Sutra, sa vad care e pozitia 1. , nu  prea m-am lamurit ca am gasit acolo tot felul de alte indicatii pretioase pentru binele si bunavoia omului.

M-am lovit insa de un sfat ” Nu trebuie cu nici un pret sa iei in casatorie o fata cu nume de constelatie sau de copac, sau al carei nume se sfarseste cu litera L sau R.”

Asta nu cred ca stia Nita altunci cand l-a luat pe Aristotel ! Si de aici  am inteles care e pozitia nr.1, pozitia capra, caci Nita e Capra de Lemn, iar Aristotel e clar ca pe la spate o sa il lucreze !

Lasă un comentariu