Ciocu’ mic!


Nu am disparut cum se asteptau unii! Mi-a luat doar ceva  timp sa aflu stiri de prin Brasov, si pe urma sa ma dezmeticesc din perplexitate!

A inceput duminica seara, cu USL si PDL nici o surpriza, insa locul trei PPDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un prieten cu care vorbeam duminica seara, imi spune, ei lasa ca la Brasov nu o sa iasa PPDD cu 8 – 10 %, ca brasoveni sunt oameni cu scaun la cap si inteligenti.

Si urmeaza asteptarea, nicaieri , nimic de la Brasov, nici o stire prapadita, pana si la Caracal s-au facut exit-polluri. Pe urma, lovitura de teatru care m-a dat gata – PPDD intre 5 – 7 % procentaje pe la Consiliul local,  judetean , primarie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brasovenii  mei cu scaun la cap si inteligenti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pe naiba! milogi si prosti, tradatori si corupti pe trei lei! Nu au avut nici macar atata demnitate sa se  vanda mai scump. S-au vandut pe un sprit sau un pol! Bravos natiune!!!

In ultimele doua saptamani de campanie, pentru ca drumul zilnic este pe Carpatilor, tot vedeam la restaurantul Serban masinile de la Ramada. M-am gandit, uite Hogea a saracit si vine sa petreaca la Serban. Si era de  obicei si lume prin jur pe acolo si niste baieti de baieti.  In ultima saptamana am fost ceva mai atent, erau organizate acolo chermeze in fiecare seara, fripturi , mici si bere, sprit. Alt candidat de  pe la PPDD Ghimbav  in acest timp, dadea  sprituri la greu prin birturile locale.

Pana duminica seara nu am avut nici o temere, insa din acea seara ma ingrozeste ceea ce s-a intamplat.

Cum putem fii atat de prosti? cum putem fii atat de inculti? cum putem fi atat de milogi? Ne cumpara un inchipuit de pitic precum Hogea pe o friptura si 100 de lei. Nu mi-am imaginat asta posibil!

Sute de oameni prosti amagiti cu o bere, altii furati de la alte partide pe bani (fireste lucru imposibil de dovedit insa real!) .Alte sute fara creier care urmaresc OTV in fiecare seara!

Un buboi jegos si purulent e pe cale sa ne atinga pe toti! O dementa colectiva si jigodism fara margini dovedit de Fodor, Butan si toata gasca PPDD Brasov.  Hogea topaie tontoriul prin Consiliul Local si Judetean. Bravo voua! Celor care v-ati dus si  ati dat viitorul copiilor pe mainile unor dementi, jigodii si hoti!

Meritam un primar ca Hogea si un presedinte ca Dan Diaconescu si ciocu’ mic natiune ca asta ti-ai ales!

 

Lasă un comentariu